Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сега се сещам за нещо друго.
    Възможно е и новият ремък и обтегачът да са били проблемни, но намери някой с ампер-клещи да ти замери зарядния ток, да не би да имаш повишена консумация.
    Сега, внимавай!
    Палиш и оставяш да поработи малко, защото в началото токът за заряд е висок и нищо няма да ти каже.
    След 5-6 минути мериш какъв ток излиза от динамото към акумулатора и какъв ток се дърпа след акумулатора.
    Разликата ти показва зарядния ток.
    А токът, който се дърпа след акумулатора е добре да се уточни колко е нормалния и кол,ко е при тебе. Това означава контролни измервания с други коли със същия мотор.
    Всичко това може да са напразни бръщолевения, ако не може да се направят измерванията.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
      Така досадното свирене за сега изчезна,сложих стария ремък и стария обтегач.
      Ремъка който свиреше беше се износил да каучук по-пистите.
      Акумулатора е зареден и след няколко дена ще я меря пак да видим как зарежда.
      Благодарности колеги за напътствията,ще има бири
      п.п. кагато свиреше оптегача не можех да го видя от вибрациите.
      Ей за това става въпрос.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Вече седмица,за сега всичко е ток зарежда нормално.
        п.п сутрин като я запаля(студена),оборотите играят все едно смукача не може да реши дали е студено или не,закачих я на диаг..имаше 2 грешки -егр и регулатор налягане.Егр'а е затапен.
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
          Вече седмица,за сега всичко е ток зарежда нормално.
          п.п сутрин като я запаля(студена),оборотите играят все едно смукача не може да реши дали е студено или не,закачих я на диаг..имаше 2 грешки -егр и регулатор налягане.Егр'а е затапен.
          Изчисти си датчика за налягане като начало

          Comment


          • #20
            А къде е локализиран въпросния датчик?
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
              А къде е локализиран въпросния датчик?
              На входящия колектор

              Comment

              Working...
              X